Saturday, November 12, 2005

CD Review: John Brown's Body - Pressure Points

JBB

Album:





Pressure Points


Artist: John Brown's Body

Label: Easy Star

Reviewer:
Jah Live (Dreadvibration Crew)

Rating: 5/5


All good things come from God dem a say with all a dem conciousness all over dis ya album.



Raaastaafariiii, what a pleasure to I Mind , Body an Soul!!! It really hit all of I PRESSURE POINTS, dat mi a tell yuh! From start to finish, ....pure Irieness.


So much Irie vibes upon dis ya one, ...I man cyaant describe. Please, please,...check it out fi yuhselves, unnu a go regret it if yuh don’t you’re gonna regret it if you don’t, ...Seeen!!!


                                                Blooodfiya itta Wicked


                                              Raaaaastafariiii


                                                   I Jahlive I


 


More Reggae Reviews at www.BigUpRadio.com

Subscribe to the BigUpRadio.com WAVES newsletter


 

No comments: